12 Mac 2009

Pengalaman dan perasaan saya memulakan blog bahasa melayu

Hmmmm...saya berasa amat gembira kerana inilah pertama kali saya membuat blog bahasa melayu.Sebernarnya,saya sudah membuat blog bahasa melayu terlebih dahulu tetapi saya terlupa kata laluan dan URL blog saya.Maklum lah semakin lama saya semakin lama saya semakin cepat lupa tapi masa saya masih pelajar sekolah rendah,saya tidak senang lupa malah amirah yang senang lupa.Sekarang sudah sebaliknya pulak.....sungguh memalukan.Jadi terpaksa lah saya menbuat blog yang baru apabila Cikgu Siti,cikgu bahasa melayu kami,membawa kami ke makmal komputer.Dengan blog bahasa melayu ini,kami murid bahasa melayu express boleh bertukar idea,pendapat dan sebagainya bagi kerja sekolah kami.Kita juga boleh berkomunikasi dengan mudah.Kita juga boleh melihat kerja masing-masing.Dengan teknologi masa kini,kita boleh mengunakannya dengan membaiki pelajaran kami.Dengan blog ini,saya boleh mempertingkat bahasa melayu saya.Kita harus mengalakkan seluruh sekolah di Singapura untuk membuat blog bahasa melayu ini.Sya bangga kerana kami ada blog bahasa melayu ini.Ini boleh memudahkan hidup kita.Ini lah perasaan dan pengalaman saya memulakan blog bahasa melayu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan