27 Julai 2010

PERTANDINGAN BLOGGING 2010 - ENTRI TIGA BELAS



Ini adalah entri terakhir saya bagi blog pertandingan ini . Semasa saya membuat entri-entri ini, saya dapat mengenali lebih banyak tentang Budaya Melayu yang dahulu saya tidak begitu tahu. Kini saya lebih mengenali tentang seni-seni persembahan Budaya Melayu, Indonesia dan Brunei. Semasa saya membuat blog ini, kawan-kawan saya juga membuat blog mereka sendiri dengan topik yang berlainan, dengan ini kami lebih memahami tentang tradisi dan adat Melayu dengan kawan-kawan saya yang bukan Melayu antaranya rakan-rakan berbangsa Cina dari Indonesia . Saya juga berharap bahawa generasi seterusnya akan lebih tahu tentang Budaya Melayu supaya ia tidak bangsa Melayu tidak luput ditelan zaman.

Sekian terima kasih. Saya berharap anda telah menikmati blog saya :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan